Mor Antonio Ruescas, vicepresident de Cocemfe Alacant i president d'Amif Villena
L'Ajuntament lamenta la seua pèrdua i distingeix la seua figura en la lluita per millorar el "desenvolupament" de les persones amb discapacitat

Antonio Ruescas, en una imatge d'arxiu. / INFORMACIÓN
El vicepresident de la Confederació de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica (Cocemfe) Alacant i president de l'Associació de Persones amb Discapacitat Física de Villena i Comarca (Amif), Antonio Ruescas, ha mort aquest dimecres 14 d'agost després d'una llarga malaltia.
Al juny de 2023 va deixar la presidència de Cocemfe Alacant i va ser un dels fundadors d'Amif en 1999, de la qual va ser secretari 4 anys per a després ostentar la presidència. Va ser monitor de xarrades sobre prevenció d'accidents de trànsit i ponent en nombroses jornades i congressos que tractaven la discapacitat. Era membre de la Comissió d'Accessibilitat de l'Ajuntament de Villena i de la Comissió de seguretat viària de l'Alt i Mig Vinalopó.
L'alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán, ha expressat, en el seu nom i el de tota la corporació municipal, condolences a la família.
“Sentim un gran dolor, que compartim amb la família i amics que ha perdut a un ésser estimat. Un dolor que es mescla amb l'agraïment i la distinció a la seua figura. Antonio va treballar i va lluitar per a millorar el desenvolupament personal, laboral i social de les persones amb discapacitat, va fer una gran labor de conscienciació i de suport que no oblidarem”, ha declarat Cerdán.
- Riegos de Levante extrae El Hondo de Elche y Crevillent 23 toneladas de carpas y abre vías para vender a países del Este
- Un alicantino revoluciona el golf creando un palo que siempre manda la bola recta hacia el hoyo
- Óscar Puente visita la feria del turrón de Xixona: 'Es un espectáculo
- El mejor vermú de España se fabrica en La Vila
- Cuando el interior habla inglés: los extranjeros ya son mayoría en pueblos de Alicante
- No encuentran casa: aumenta la cifra de profesionales que rechazan ofertas de trabajo en Alicante por la falta de vivienda
- Manzanares, la figura del toreo que se convierte en el primer embajador de la hoguera Mercado Central: 'Es un orgullo
- La Seguridad Social aclara qué pasa tras 18 meses de baja: dejas de cotizar
