Polèmica racista
Lamine Yamal respon a Rajoy: “El futbol si servix per a alguna cosa és per a integrar”
França redobla les crítiques a Rajoy pels seus comentaris sobre la selecció: “És una estupidesa, racisme o les dos coses”

Lamine Yamal: “El futbol si servix per a alguna cosa és per a integrar” / EFE
Redacció
L’espanyol Lamine Yamal ha afirmat que “si el futbol servix per a alguna cosa és per a integrar” i que tant les seleccions d’Espanya i de França són un bon exemple d’això.
Lamine Yamal ha contestat d’esta manera al comentari de l’expresident espanyol Mariano Rajoy, que va afirmar que en la selecció francesa hi havia pocs jugadors de França.
“Crec que tenim un partit molt important i no hi ha lloc per a això, però si el futbol servix per a alguna cosa és per a integrar en la societat, i si hi ha dos equips que en donen exemple són França i Espanya; tot i això, en el futbol no hi ha lloc per a parlar d’això”, ha indicat.
- Libertad para el joven detenido por agredir a otro que falleció en una pelea en la parada del TRAM en la Playa de San Juan
- El PSOE se ofrece a sumar por la N-332 en Torrevieja pese al problema de fondo: la duplicación no cabe por falta de suelos que ocuparon los constructores
- Entradas Elche-Barcelona: precios, información para abonados y cómo comprarlas
- La ministra Morant hace un alegato en defensa de las niñas en el Misteri d'Elx: 'sería bonito verlas de María
- Fran Sol, ni solución ni problema en el Hércules
- Elche corona a la patrona en un año redondo marcado por las renovaciones en el Misteri d'Elx
- Los otros 'fichajes' del Elche
- Un hombre, en estado grave tras sufrir una parada cardiorrespiratoria durante un incendio en Altea este sábado