Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

Secciones

Els professors d'ensenyament concertat demanen sanitaris en tots els centres per a controlar el coronavirus

Reclamen a més un estudi sobre seroprevalència del virus entre els professionals educatius

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google

Victoria Bueno

El sindicat de professors majoritari de l'ensenyament concertat, FSIE, reclama que s'assigne personal sanitari en cadascun dels centres educatius per a poder "detectar, controlar i vigilar" qualsevol brot o incidència relativa al coronavirus.

A més reclamen un estudi de seroprevalència a tots els professionals educatius que treballen en els centres a partir de setembre.

El sindicat ha aconseguit en la negociació amb Educació que es reactive la bossa de recol·locació per als afectats pel tancament d'aules, però reclama que els fons extra destinats a pal·liar les conseqüències del coronavirus arriben també als centres d'Educació Especial.

Volen que la citada dotació extraordinària de recursos econòmics contemplada ja en l'acord es faça extensiva a aquests centres concertats d'Educació Especial.

Tracking Pixel Contents