Kerchak, líder d’un grup de goril·les, i la seua dona Kala lamenten la mort del seu fill a les mans d’un lleopard anomenat Sabor.

Kala troba a un bebé abandonat a la selva africana, l’adopta i el nomena Tarzán. El xiquet creixerà desenvolupant els instints dels animals, però Kerchak, tem el poder que puga aconseguir el xicotet humà.

Tarzán no tardarà massa a fer-se amic del científic Porter i de la seua bella filla Jane, descobrint que existeix un altre món més enllà dels alts arbres de la jungla.

Kerchak, líder de un grupo de gorilas, y su mujer Kala lamentan la muerte de su hijo a manos de un leopardo llamado Sabor.

Kala encuentra a un bebé abandonado en la selva africana, o adopta y le llama Tarzán. El niño crecerá desarrollando los instintos de los animales, pero Kerchak, teme el poder que pueda alcanzar el pequeño humano.

Tarzán no tardará demasiado en hacerse amigo del científico Porter y de su hermosa hija Jane, descubriendo que existe otro mundo más allá de los altos árboles de la jungla.